slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, September 18, 2008

en post o decih.

ker me meče iz tira, kako smo ženske navidezno nesamostojne.

pred kratkim sem bila namreč spet v stiku z dvema dekletoma, ki sta bili pred časom zapuščeni. govorilo se je še o tretji, ki je prav tako ne dolgo tega zapustila zakonski jarem. in potem vanj zopet vskočila pa se znova ločila (to traja v nedogled).

skratka, šokiralo me je, kako ženske reagiramo na odjebenje s strani moških. ena ne je, ena je imela težave z zdravjem (pa jih je, upam, da uspešno, prebolela), tretja je lost in space. res ne vem, mogoče je to čisto logična rešitva ... da se sesuješ, ko ti en reče "aj, to js ne morem ..." sej ok, verjamem da ni lušno. ampak ... ne se utopit v depresiji. ravno zato se moraš zbrat, da si dokažeš, da se lahko. nevem.

in mogoče sem trdosrčna, ampak vedno sem vesela, če se kakšna zveza konča. v bistvu sem razočarana nad tem spoznanjem. ampak bolje je, da je en korajžen in reče "tole pa ne bo šlo, dejmo se ločit", namesto da se zveza vleče v nedogled, pri tem pa eden trpi, drugi pa misli, da uživa, pa je v resnici nategnjen s strani prvega, ki ni siguren v to zvezo.

seveda je to pogled človeka, ki se ne zna zaljubit. ali pa se ne pusti prepričat, da je tisti druga oseba v bistvu čisto sprejemljiva.

če mi hoče kdo nasprotovati, kar. v tej temi sem itak izven kategorije normalnih odnosov, tako da se ne bojim, če sem izpadla brezčutna.

kako lepo spisano.

8 Comments:

  • At 3:13 PM , Anonymous Anonymous said...

    Zelo lepo si napisala in mislim, da za normalnega človeka napisanega ni težko razumet. Tisti, ki bo to hotel, te bo razumel narobe. Ampak saj tisti po svoje niti ni pomemben.

    Glavni problem je v tem, da vsi razumemo ta del:

    "ampak bolje je, da je en korajžen in reče "tole pa ne bo šlo, dejmo se ločit", namesto da se zveza vleče v nedogled, pri tem pa eden trpi, drugi pa misli, da uživa, pa je v resnici nategnjen s strani prvega, ki ni siguren v to zvezo."

    malo pa je tistih, ki na tak način živijo. Nekaterim uspeva to, drugim drugo. Jaz se načeloma strinjam s tabo.

     
  • At 3:59 PM , Blogger Jotaeater said...

    ahaa, zdaj mi je pa bolj jasno od kod tisto vprašanje. veš, mislim, da mava midva v pricipu zelo podobne poglede.

     
  • At 11:06 PM , Blogger arctic donkey said...

    anonymous: hvala.
    jota: me veseli. da imava podobne poglede in tud to, da je vsaj še kdo na svetu, ki ne razmišlja v smislu "kje je moj manjkajoči košček?" ker smo popolni =D

     
  • At 4:13 AM , Blogger mushu said...

    in zato te imam rada ... =)

    mislm, da se tud midve v bistvu ujameva - zakaj bi se matru, če se ni treba. in zakaj bi se spušču v neki, samo zato, da pol lahko rečeš "jz mam pa fanta/punco", če ti od samga začetka izbranec/izbranka ni spodnesla tal izpod nog...

    mislm, da smo dovolj zreli in znamo bit tud mal sami s sabo. ker tko je najlepš ;)

     
  • At 10:49 AM , Blogger arctic donkey said...

    haha. "spodnesu tal izpod nog" ahaha. haha. huh. jeij. to je to. k bi jih vsaj. xD
    ha.

     
  • At 10:24 AM , Blogger Unknown said...

    Ej, prov veseli me takole razsodno razmišljanje od tebe. Me je že mal skrbel, ker si pač tok naklonjena pojmu 'hmal se zaplodit' :)
    Iz tebe še neki bo. ;)

     
  • At 7:45 AM , Blogger arctic donkey said...

    to je pa res hecno, da že cel teden poslušam, kako se zapiram vase in nobenga ne pustim blizu, nakar na blogu berem aplavze v čast mojemu brezčustvenemu pogledu na svet.
    hvala vam.
    pika: js sam pravim, da bi mogla met otroke, ampak šele KO BODO VSI POGOJI IZPOLNJENI!!! sploh pa si to želim samo, ko sm fejst betrunken ... xD

     
  • At 10:47 AM , Anonymous Anonymous said...

    tako zelo se strinjam, da je že kičasto ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home