slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, May 21, 2008

menjava.

najbrž še pomnite, kako sem v začetku aprila registrirala dušana? tudi če ne.

par dni za tem sem ponoči pustila prižgano tisto lučko pri vzvratnem ogledalu, tako da se mi je akumulator skorajda čisto spraznil. ampak po nežnem prigovarjanju je avto le speljal in kakšne 3 tedne smo se brez težav vozili po svetu. na armaturki je sicer žmigetala neka lučka, ampak avto se je obnašal čisto zgledno, zato sem te bliske kar ignorirala.

se je pa pripetilo oni dan, da mi dušan kar nekako ni več reagiral na pedale. ampak tudi to je bilo samo en dan, tako da sem mu pogledala skozi prste in nadaljevala svoje mnogtere poti.

pa vendar mi je nekaj reklo, naj v ponedeljek avto odpeljem h kakšnemu gospodu, ki mu bo kos.

tako sem na poti iz službe zavila še k škoda servisu v domžale. gospod ni imel računalnika, brez njega pa ni mogel postaviti diagnoze, zato me je poslal na drug konec mesta h gospodu vodniku. na kersnikovi.

ta kersnikova pa se je mojemu sicer budnemu očesu skrila, kar sploh ni tako nenavadno, glede na to, da sem ene drugič peljala skozi domžale. ko sem vnovič in zopet in znova poskušala najti skrito ulico, mi je dušan umrl. kar tako, brez opozorila.

potem sem poklicala očeta.

ki mi je dal številko od gospoda vodnika s kersnikove in ta gospod je potem prišel po mene. v delavnici ja dušana priklopil na računalnik. gospod je nejevoljno hodil okrog avta in nekaj bentil. po dveh urah in pol čakanja je povedal, da je šla neka stvar, katere imena se seveda ne spomnim več, lahko pa povem, da stane 350 evrov in moram nanjo čakati 2 tedna.

tako, dušan je sedaj na zasluženem oddihu, jaz pa se v službo vozim s fabiem.

moj bivši je bil sicer lepši,
ampak ga google ne najde ...


... temu manjka samo še otroški sedež ...

7 Comments:

  • At 9:04 AM , Blogger Haro said...

    ma tak ti je to, avti so hudič.. zdej mam jst kar mir k mam tega, sam prejšnji je bil pa sam lucifer.. povprečno je pokuru 200 eur na mesec pa še okvar je blo povprečno 200 ojru..taku..zdej je pa v red..sam nej hujšga k te okvare..jebemu..gre dnarja

     
  • At 10:25 PM , Blogger Unknown said...

    ne spomnim se tvojga bivšega, ampak sej ta ti mora tud kurt ene 27,9/100 he? =D
    okvare so pr starih avtih. pa clio je sploh znan po tem. moj dušan se je še kar dobro držal ...

     
  • At 1:21 AM , Blogger mushu said...

    ja ti pa maš avtov na zalogi =)

    a dušan tamaro pogreša in ti posledično povzroča probleme, češ da bi se ji rad pridružil? =)

     
  • At 4:56 AM , Blogger eLiSa FiSSoRe said...

    jajajajaj es dificil comunicarse asi... no?? beuno bss

     
  • At 8:59 AM , Blogger arctic donkey said...

    heh, to o tamari brž vzemi nazaj. kajti dušan je sedaj že izven življenjske nevarnosti in varno pospravljen v domači garaži.

    elisa: sim, e. bjs =)

     
  • At 2:36 AM , Anonymous Anonymous said...

    a tako. no čudno, da sem šele zdej prebrala o tisti "večni lučki" pri ogledalu.
    level cvaj: spoznavanje funkcije gumba on/off pri fotoaparatu.

     
  • At 2:14 AM , Blogger arctic donkey said...

    očitno eni bolj malo gledate na armaturko.
    dokler nisem osvojila prvega levela (snemanje pokrovčka z objektiva), ne morem it na drugega.
    sploh pa: kje je fotoalpadrat? danes sem v bližini bloka odkrila hvalevreden motiv. in moj mobilni foto je prešvoh (2k).

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home