slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, July 12, 2007

scheven.

mushu je se razpisala in zahtevala, da nadaljujem verigo sreče in prijateljstva. nimam kej. evo me:

  1. sem najpočasnejši človek, kar jih poznam. kljub temu pogumno sledim svojim ciljem, le da do njih rabim malo več časa kot drugi. v bistvu se vrtim v krogu: ne morem živeti hitro, ker vse delam zadnji trenutek in ne morem vsega ne delat zadnji trenutek, če sem pa tako počasna. ali pa je to morebiti ista stvar? skratka, če hočete, da je neka stvar zelo hitro zelo dobro narejena, raje prosite koga drugega.

  2. sem izredno dobra poslušalka. in to je očitno izredno znano dejstvo, ker vse jokice vedno najdejo pot do moje rame. pravzaprav se izmenjujejo s tistimi, ki so tako gromozansko srečni, da morajo to nujno deliti z menoj. čeprav je edino, kar jim znam reči v tolažbo, le: »aah, sej bo ...« ali »jah no, dbest ane ...« (odvisno pač od stranke), mi še vedno radi hodijo jokat in se hvalit. nisem še odkrila svoje čudežne formule ...

  3. razen poslušnega daru nimam nobenega drugega omembe vrednega talenta. geni staršev so bili bolj skromni, očitno sta vso pamet in lepoto šparala za naslednje potomce. iz same ihte se zato lotevam mnogtere dejavnosti; če jih naštejem le enih par: flavta, sax, taborniki, španščina, jahanje, likovne delavnice in še in še. ja, v bistvu sem radovedna, če temu lahko rečemo dar. lahko, a ne? prosim! da bom vsaj za kaj nadarjena ...

  4. rada imam glasbo, to pa. še toliko bolj, če jo sama izvajam. še toliko bolj, če zveni, kot mora. kot sem omenila, sem daleč od kakšnega virtuoza, vse, kar znam, sem si pridelala. če še enkrat ošvrknete prvo točko in dodate še nedisciplino, hitro ugotovite, da so tudi moji glasbeni podvigi »svojga dnara vredni«.

  5. najljubša šprtna disciplina mi je likanje. vse ostalo je kondicijsko ali gibalno prezahtevno, ali pa je oprema predraga. ne, malo se hecam. najljubši šport mi je tek za vozom, najljubši športnik pa jernej modic =D

  6. ne najdem konja na belem princu. nekaj časa sem ga prisiljeno iskala. potem sem ga našla, pa je bil bodisi:

a) 5 let mlajši, bodisi

b) poročen, bodisi

c) samo na televiziji.

zdaj sem se odločila, da ne obstaja. pa basta.

  1. po horoskopu sem vodnar in ne riba, kot mi piše v blogger profilu.

štafeto predajam gozdnemu joži in vsem, ki še niso napisali šopka dejstev o sebi.

3 Comments:

  • At 7:14 AM , Blogger nta said...

    pet let mlajši so najboljši, buča! :-)

     
  • At 11:53 AM , Blogger Coprnije said...

    to je že moja stara mama vedla :)

     
  • At 4:03 AM , Blogger Jotaeater said...

    V točki dve se zelu ujemava. Kako se dva poslušalca pogovarjata? Tako, da oba poslušata. Tišino. =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home