slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, June 23, 2007

o spletnem dnevniku.

ob srkanju piva se mi žena upa pokritizirat blog, rekši, da je preveč strnjen. oziroma da ga je preveč.
priznam, včasih se malo preveč razpišem o stvareh, ki nikogar nič ne brigajo, ampak mogoče bom to brala čez eno leto in pol in se smejala hecom, ki smo jih zganjali, ko smo bili še mladi. in takrat se mi bo zdelo, da sem napisala še premalo.

vseeno sem hotela v veveričji domek pripet še kakšno fotko, da bo stvar bolj živahna na pogled in bolj privlačna za tiste, ki ne marajo brati dolgovezenja o enem navadnem vikendu na morju. tako sem profesorja mitcha pocukala za rokav in ga poprosila za kakšno fotko ali dve. ampak, glej ga zlomka, mitch se je neznanokje nenadejano otresel fotoaparata, tako da dokaznega gradiva, ki bi pričalo o dogodivščinah na slovenski obali, žal ni.
v prihodnje bom sama pofotkala kakšno zaminivost, da moji posti ne bodo več tako dolgočasni. morebitne kritike pa so še vedno dobrodošle.

9 Comments:

  • At 4:08 AM , Blogger mushu said...

    ej!
    nisem rekla, da pišeš preveč. men je nadvse zabavno brati tvoj blog. samo kak odsavek ali dva naredi vsake toliko. drugače smo vsi navdušeni nad tvojimi prigodami.
    tako vsaj vem, kaj približno se s tabo dogaja. =)

     
  • At 12:08 AM , Blogger nta said...

    ja, paragrafiraj! :-)pa kakšno fotko nagega desca vmes, pa bo :-)

     
  • At 7:33 AM , Blogger Blazek said...

    sej j čist kul. Fotko nagega dedca pa itak. Čimprej.

     
  • At 1:09 AM , Blogger mushu said...

    nage dece hočmo!!!!
    nage!
    dece!

     
  • At 1:16 AM , Blogger arctic donkey said...

    prezahtevni ste. =B

     
  • At 2:33 PM , Blogger nta said...

    zakaj?! zdej je vroče, se da hitrej kakšnega ujet. Veš kako ti bo hitr rejting poskočil! In no time!

     
  • At 2:12 AM , Blogger mushu said...

    prezahtevni? takšna je dandanašnja publika. =D

     
  • At 4:48 PM , Blogger Jotaeater said...

    ja rekla je da kdaj pa kdaj sam enter klikni =)

     
  • At 12:13 AM , Blogger arctic donkey said...

    ja, opravičujem se, je bil misanderstending. upam, da sem vam v novem postu ustregla =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home