slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, June 27, 2007

sreča v nesreči (v sreči v nesreči).

1. DEL

1. poglavje

Prejšnji torek se je že začel obupno. Zjutraj sem zaspala za 20 minut. Že itak pozna sem se na poti do avta še trikrat spomnila, da sem še nekaj pozabila in odbrzela nazaj. Potem sem opazila, da je avto v garaži in ne zunaj pred hišo, obrnjen tako, da se samo odpeljem. Kdor je že bil pred našo hišo, ve, da tam avto obrnejo samo najbolj izkušeni. No, ta pripetljaj mi je vzel še nadaljnji 2 minuti.
V šoli sem bila zaspana ko sam vrag (itak, brez kofeta), ampak sem nekako še vedno srečno prispela do doma. Dan se je končno prevesil v normalnega ...
... do večernih ur, ko sem se odpravljala na vajo. V silni naglici sem pograbila za kufer od saksa, ki je bil, glej ga zlomka, odprt. Na vaji sem šele ugotovila, da je ena zaklopka le rahlo zvita, ampak vseeno dovolj, da ne pokriva luknjice. Mitch je bil hudo slabe volje.

2. poglavje

Posodil mi je svoj saks, ki je ene 6x dražji in boljši, zato sem ga čuvala ko punčico svojega očesa. Ob vsakem prenašanju sem 4x prečekirala, če je vse na svojem mestu in če je kufer res zaprt, in ga povsod nosila s sabo ali pa ga imela na očeh. S tistim saksom sem potem odigrala dva špila ...


2. DEL

1. poglavje

... vmes pa mitchu stalno težila, da se mi dva tona ne oglašata. On je trdil, da je to zato, ker ne piham, ker njemu se vse oglaša. Včeraj, 2 minuti pred nastopom v cerknici, je the saksu končno posvetil malček pozornosti in modro ugotovil, da manjka ena blazinica, ki sem jo izgubila JAZ enkrat v teh preteklih 4 dneh in ki je menda tudi njemu že dostikrat padla dol, ampak jo je ponavadi imel v kufru. Hja, zdej je ni več ... le kako sem jo ob vseh varnostnih ukrepih sploh mogla izgubiti?

2. poglavje

Ker je mitch malo mcgyverja, je stvar spretno spimpal s plastičnim štrikcem in vžigalnikom. Njegova mojstrovina je delovala - pink panterja sem odšpilala ko šus, za kar sem bila kasneje tudi pohvaljena.


EPILOG

Mitch je zdajle prišel po svoj saks, ker ga rabi, ta teden pa bo oba peljal na servis. Tale naš profesor je torej precej uporaben. lahko bi ga imela kar doma, svet bi bil lepši.


in še fotka postavnega mitcha v evinem kostumu.
za vse oboževalke slepe kure =)

5 Comments:

  • At 8:06 AM , Blogger mushu said...

    NAGI FANT!
    JUHEJ!

    upoštevala si mnenje publike.
    pohvaljena.
    lahko bi nadomestila mišo molk.

    =D

     
  • At 1:51 PM , Blogger nta said...

    uuu, haselhof!! kaj pa piše nad in pod tem, pa ne vem. gledam haselhofa!

     
  • At 4:53 PM , Blogger Jotaeater said...

    Tooo poglavja, pa še dlakav 80's nag haselhof!

     
  • At 12:14 AM , Blogger arctic donkey said...

    všeč so mi vaši odzivi, dobite še kašnega haselhofa =D

     
  • At 11:51 AM , Blogger nta said...

    hočemo novga nazga desca!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home