slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, July 12, 2007

invazija.

ja, a ste opazili, kako so se mi posti namnožili? (pa še rima se kot hamburger).

to je tako, ko me ni nič doma, tista dva dni, ko pa sem, pa objavljam zapiske.

to si lahko privoščim izključno zaradi mojega zvejska. ta zvejzek je po izvoru sicer navaden brezčrten lumpijev mali kracalnik, ampak zdaj je oblepljen in okrašen s sličico čistokrvnega skandinavca, tako da ga nikoli nikjer ne pozabim. vanj zapisujem vse sorte neumnosti, ki jih potem uporabim kot inspiracijo za pisarije na blogu.

predlagam, da si tole prečudovito čtivo malo šparate in si poste porazdelite, recimo, enega na dva dni, kajti jutri se zopet odpravljam v širni svet. vrnem se čez 10 dni in upam, da bom polna navdiha, da ga mirne duše razlijem na pričujočo spletno stran. kajti potem se zopet odpravljam v širni svet, gledat nove obraze in počet nove zaminivosti.

upam, da ne bom tako lačna, kot sem zdajle ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home