slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, June 21, 2008

vse najboljše stvari se zgodijo v soboto zvečer.

sem pa vsaj včeraj preživela zaresno lep večer s sodelavci in predvsem sodelavkami. najprej sem možgane napasla ob prijetni dalmatinski glasbi, ki nam jo je godel vrhpoljski tamburaški orkester, nato smo večer nadaljevali na klopcah na gradu tuštanj. brez piva ni šlo, s pivom je šlo komajda kam. moje sodelavke so super, sodelavec je mrko gledal predse. on že ve, zakaj.

danes pa smo z grosupeljskim pihalnim orkestrom piknikovali v okolici mojega nekdanjega revirja. v dobrepoljski dolini. prečudovito je tam, sploh podnevi. pol piknika sem na žalost zamudila, ker sem soboto zares želela posvetiti flori in favni v stanovanju. popoldne sem not prinašala neprespane ure iz preteklosti, ob osmih zvečer pa sem se končno podala proti dolenjski. popolnoma nerazpoložena zaradi prej naštetih težav sem se posvetila frizbiju in badmintonu, pa tudi pivu (itak) in nekaterim udeležencem.

do jutrišnje vaje se še enkrat ne bom naspala, ampak saj sem že vajena.

za zaključek bom spila pol litra tekočine. in to brezalkoholne. ker zmorem. ha!

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home