slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, June 21, 2008

če ne moreš do obzorja, ostani raje na obali.

ajme, v moji šolski službi je noro. z velikim n. preden naslednjič učiteljici rečete "kok je vam luštno, vi mate 2 mesca počitnic", pomislite, koliko papirja imajo pred tem za popisat in oddat. ne vidim smisla v vsej tej birokraciji, sploh zato, ker se raznim obrazcem posvečam bolj kot otrokom, ki jih poskušam motivirat, da zdržijo še zadnji teden šole.

občutek imam, da mi prav nič ne gre. o tem sem že pisala, ampak res mi gre vse narobe. kot da bi frcnil domino, ki bo pred sabo razsula vse ostale. upam, da se bo ta junij že kmalu končal. in to brez vidnih negativnih posledic.

sprašujem se namreč:
- zakaj se mora maja pokvarit avto, nato kupiš drugega, ki se ti pokvari junija?
- zakaj se mi je sestra odselila?
- zakaj moram vsak dan popoldne eno uro spati?
- zakaj pozabljam stvari?
- zakaj me ljubijo napačni ljudje?
- zakaj so mi možgani kot eni železniki po septembrski ujmi?
- zakaj mi je navjišji mesečni strošek bencin?
- zakaj me imajo starši tako radi in mi dajejo kuhano hrano, ki je ne pojem?
- zakaj ne pojem od staršev pripravljene hrane?
- zakaj že tri dni sploh ne jem?
- zakaj toliko pijem?
- a sem slab človek, a ne da sem?

a bo?
in zakaj ne?

9 Comments:

  • At 2:49 AM , Blogger mushu said...

    spet se ti je avto pokvaril? neeee... =)
    nisi slab človek, sam zadihi vsake tok, pa bo.

     
  • At 2:59 AM , Blogger Haro said...

    Ne rabiš odgovarjati na ta vprašanja, ker ti ne bodo pokazala rešitve, ampak si boš nakopičila še več takih stvari. Čeprav kaže, da na slabše ne gre. še globlje boš pač v tem. Pozabi na to, bodi nasmejana in živi lepše življenje. načrtuj si dan drugače.

    -začni tako, da namesto enournega spanja greš na enourni sprehod.
    -Ne razmišljaj, da te imajo radi napačni, vsi so pravi in vse imaj rada tudi ti.
    -Sestra sprejema odločitve v življenju in je naklonjena spremembam, bodi ponosna nanjo. -Avta se kvarijo, nikoli ne dovoli, da ti okvara kaj šele praska uničijo dan. Vse pospremi z nasmeškom. Denar za okvaro boš pa tudi našla, vedno se najde. -Pozabljaš stvari, ker nisi fokusirana. Pomembno je, da ne pozabljaš glavnih stvari, zato si jih pet vedno zapiši dan prej, s tem se tudi učiš pomniti.
    -Vprašaj se, kaj bi rada da je tvoj najvišji strošek.
    -Že tri dni ne ješ, ker nisi zadovoljna.
    -mislim, da si ful fajn.. mi je pa všeč, da razmišljaš.. kmalu bo boljše,.. izberi si pot in pojdi po njej.. življenje ni lahko.. živimo za posebne trenutke, okoli njih niti ni treba, da je toliko lepo.. uživaj v teh trenutkih maksimalno in se ne oziraj naokoli

    A big sunday kiss *

     
  • At 8:03 AM , Blogger arctic donkey said...

    mushu: pogrešam te.
    haro: tvoja poduhovljenost me iz dneva v dan bolj preseneča. hvala za te besede.
    vem tudi, da pomaga, če se najem, naspim in napijem kave. to res pomaga. takrat se tudi malo zberem in zgruntam kakšno solidno rešitvo. sej vem, vedno se vse izide (tako ali drugače), ampak ko si v dreku, na to malo pozabiš. upam, da bo.

     
  • At 8:48 AM , Blogger mushu said...

    tudi jaz bi se družila, sam trenutno prestajam čudno fazo z dodatki učenja bednega predmeta in nevem če sm fina družba.
    ampak pivo mi pa diši =)

     
  • At 5:03 AM , Blogger Haro said...

    vprašaj se, zakaj ne greš z mano na kavo :)

     
  • At 6:28 AM , Blogger arctic donkey said...

    odgovor na to vem - ker imam začasno prenočišče na OŠ jurija vege v moravčah. kavice in ostale domače živali bojo morale še kakšen teden počakat.
    razen če se vidimo na poletnem večeru, lahko greva takrat na kakšno pivičko. e?

     
  • At 7:42 AM , Blogger Haro said...

    a moravče, tam pri krtini z avtoceste..ah to je bliz.. lahko tam peljeva kakšnega kužita na sprehod:)

    kakšnem poletnem večeru?

     
  • At 3:27 AM , Blogger arctic donkey said...

    joj haro, ti pa tud nč ne veš ...
    kužita? mamo kužita? lahko.

     
  • At 2:24 PM , Blogger Haro said...

    jst ga mam :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home