slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, June 16, 2008

kaj bom, ko bom velika? - ljubezen.

v soboto sem preživljala večer na italian partyju pri moji ženki v rožni. nevem, kaj italijanskega so prinesli drugi, jaz sem se vestno oblekla ibrahimovićev dres, ko je še igral v juventusu in nisem bila preveč privlačna. ok, so bili pa lampijončki v barvi taljanske zastave inu pice vseh vrst, oblik in velikosti. bile so dobre, ampak meni je bolj teknil trikoten čips, ki mu se reče ... am. tortilja. ja. in eno pivo. mi je teknilo. več ni šlo.

pretekli teden sem postala alkoholik. pivo sem si odprla skoraj vsak dan, za vsako priliko. ker sem imela obiske, ker sem kul in se obremenjujem s problemi, ki jih imam samo jaz, ker sem kul in se ne obremenjujem s težavicami, ki jih ima vsak, ker sem šla na obisk, ker sem bila v gajotu, ker je občinski praznik in ... na italjanski žurki ni šlo več.
sva se pa z mitchem fino nasmejala ob vseh tajdinih dialogih, ki jih tako pridno zapisuje na vsakem družabnem srečanju. naslov posta je hkrati tudi eden izmed zapisov iz blokca. odgovor so mi nekega večera pokazali izrezki iz premiere ...

... naj se vrnem ...

ker se je jezušček odselil, odslej po stanovanju tavam sama, v družbi svojih misli. ko imam preveč časa, je to lahko zelo škodljivo, ker mi misli prešaltajo v depresijo. in to ni fajn (ako niste vedeli). in ugotovim, da sem depresivna, ker nič ne gre nikamor. potem se mi vse zmeša. po stanovanju imam štalo, v avtu imam štalo, v glavi jo tudi imam, štalo.

ampak včeraj sem se umirila, pojedla topel obrok, ki mi jih zadnje tedne malo manjka, videla sonce, ki ga tudi v zadnjih časih manjka, pospravila sem po avtu in zlikala vse obleke, ki so me pohlevno čakale na fotelju ter si uredila zapiske za portugalščino.

tudi danes je bil lejp dan. imeli smo športni dan. in sicer pohod. skozi gozd in v klanec in bil je dež. ampak je bilo fajn, zelenje je menda duši prijazna barva. zdaj grem pa jest in odklopit misli. upam, da se bo v prihodnjih dneh stanje izboljšalo. če ne ga pa klinc gleda. stanjeta.

in upam, da danes ne bom pila alkohola. bom počakala vsaj do konca tedna.

ok, do četrtka.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home